Dlaczego warto nam zaufać i pozycjonować z nami swoją stronę www?

Stały kontakt o każdej porze:

Jak długo czekałeś na odpowiedz od firmy, która pozycjonuje twoją stronę?

Nasi specjaliści odbierają pocztę od klientów 24h/dobę. Odpowiedzi udzielamy w niedzielę i święta. Wszystko dzięki dobrej komunikacji między pracownikami i nowoczesnym rozwiązaniom, jakie stosujemy w swojej firmie.

Cena dostosowana do metod pozycjonowania:

Czy często słyszysz, że tani znaczy źle?

Cena naszych usług dostosowana jest do metod, jakimi pozycjonujemy. Metody nasze nie wymagają kupowania linków w katalogach, systemach SWL czy innych miejscach, co znacząco obniża koszty świadczenia usług. Nie zakładamy kolejnych stron zapleczowych, które znikają po zakończeniu współpracy z klientem. Korzystamy tylko i wyłącznie z własnych zasobów, co w przeliczeniu na jednego klienta pozwala świadczyć usługi w niższych cenach.

Czytelne i uczciwe umowy:

Jaka jest naprawdę Twoja umowa na pozycjonowanie strony www?
Nasza umowa jest prosta i nie zawiera żadnych kar umownych. Nie jest to slogan reklamowy, lecz rzeczywistość. Umowę rozwiązujesz za pomocą jednego maila lub telefonu. Nie musisz mówić dlaczego. Po prostu korzystasz z zapisu w umowie. Nigdy nie robimy problemów przy rozwiązywaniu umowy.

Kontakt ze specjalistą SEO:

Czy firma, która pozycjonuje udostępnia kontakt do specjalisty SEO, który wszystko wyjaśni?
Wychodzimy z założenia, że dobry kontakt to podstawa. Zawsze udostępniamy kontakt do osoby, która zajmuje się pozycjonowaniem konkretnej strony www.

Stosujemy nowatorskie metody pozycjonowania:
Nie stosujemy katalogów, nie umieszczamy linków byle gdzie, nie stawiamy na ilość a na jakość. Nie budujemy 20 stron zapleczowych, na których nic się nie dzieje. Nie linkujemy za pomocą SWL. Posiadamy serwisy zapleczowe, które istnieją od kilku lat i odwiedzane są przez użytkowników. Dużą uwagę przykładamy do samej optymalizacji oraz aspektów technicznych strony. Nigdy nie dostaliśmy filtra ani Bana.

Pozycjonujemy ściśle określoną liczbę klientów:
Mierzymy siły na zamiary i nie przyjmujemy więcej zleceń niż jesteśmy w stanie wykonać. Stawiamy na jakość a nie na ilość. Strategia firmy opiera się bardziej na rzemiośle, a nie na masowości.