Czym jest Content marketing?


Content marketing to kluczowe narzędzie używane w pozycjonowaniu stron www. Nie ważne jakby pozycjoner się starał, bez Content marketingu nie da się skutecznie pozycjonować stron www. Content marketing to metoda promocji stron www, polegająca na zdobywaniu ruchu na stronie za pomocą tworzenia unikalnych i wartościowych treści z danej branży. Jeśli strona www nie jest na bieżąco wzbogacana w nowości branżowe, to nie ma żadnych szans na zaistnienie w sieci. Strona internetowa tego typu nie spełni swojej roli i nie przyciągnie nowych klientów. Content marketing to także skuteczna metoda służąca podnoszeniu wartości strony w oczach Google. Dla wszystkich, którym zależy na prężnym rozwoju swojej firmy, Content marketing powinien być usługą obowiązkową.

Wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych, bagatelizuje znaczenie Content marketingu i nie włącza tej metody do swojego planu pozycjonowania. Metoda ta jest jedną z najkosztowniejszych metod pozycjonowania, ponieważ wymaga sporo czasu oraz zatrudnienia osób zajmujących się tworzeniem wartościowych treści. Aby stronę można byłoby uznać za wartościową, trzeba stworzyć dla niej wiele unikalnego Contentu. Wstawienie dwóch czy trzech tekstów, to zdecydowanie za mało, a większość firm pozycjonerskich wstawia właśnie tyle tekstów na strony klientów. Zmiany algorytmów Google praktycznie za każdym razem mają ten sam cel, czyli prezentowanie użytkownikom jak najtrafniejszych wyników. Im bardziej strona internetowa jest wzbogacana w branżowy Content, tym bardziej jest atrakcyjna w oczach użytkowników oraz w wyszukiwarkach. Tylko takie strony mają szansę osiągnąć sukces w postaci wysokich pozycji oraz w przyciąganiu nowych klientów.

Jeśli użytkownik szuka w Internecie np.: meble z Holandii, to chciałby dowiedzieć się jak najwięcej na temat oferty, którą prezentuje dana firma. Jeśli trafi na hasło kredensy z Holandii a nie znajdzie tam żadnych informacji, oprócz numer telefonu, to na pewno nie skorzysta z takiej usługi. Ważne jest, aby przy każdym produkcie oraz usłudze było jak najwięcej informacji, które pozwolą podjąć decyzję potencjalnemu klientowi. Jeśli takich informacji nie ma, to użytkownik opuszcza stronę i szuka dalej. Strona www to nie tylko wizytówka z adresem i numerem telefonu, ale lustrzane odbicie firmy. Jeśli klient widzi pustą stronę, to firma taka nie przyciągnie jego uwagi. Internet to miejsce, dzięki któremu miliony osób każdego dnia dokonują zakupów. Dlatego tak ważne jest, aby firma posiadała profesjonalną stronę www bogatą w treść. Brak obecności w sieci, to niewielkie szanse na odniesienie sukcesu. Content marketing jest tym, czego potrzebuje każda strona internetowa. To, jak ważny i skuteczny w swoim działaniu jest Content marketing, można zobaczyć tylko po jego zastosowaniu. Dzięki Content marketingowi można w pełni wykorzystać potencjał Internetu w celu zwiększenia sprzedaży produktów lub usług.

Ocena
Wynik
5 based on 1 votes